Regulamin

Regulamin

    • 1.Przedmiot regulaminu.

    • Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz zasady przebywania w obiekcie i jest integralną częścią zawarcia umowy, do której dochodzi w momencie dokonania rezerwacji i/albo w momencie wpłacenia zadatku za pobyt na konto bankowe Przystani. Dokonując w/w czynności gość potwierdza, że akceptuje regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

    • Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Przystani Caryńskiej,

    • Opiekunem Gościa jest recepcja Przystani lub osoba pracująca za barem.

    • Przystań Caryńska  nie jest obiektem kategoryzowanym.

    • 2.Doba noclegowa. 

    • Pokój w Przystani  wynajmowany jest na doby.

    • Doba noclegowa trwa od godziny 1500 do godziny 1000 następnego dnia.

    • Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

    • Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 1000 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Przystani. Przystań uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

    • Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 10:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 10:00, program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za pół doby wynajmu pokoju według cen pełnych.

    • Zatrzymanie pokoju po godzinie 1400 naliczy karę grzywny w wysokości pełnej doby.

    • Jeśli klient nie wymelduje się do godziny 1700 i kontakt z nim jest utrudniony, osoba w recepcji w obecności świadka ma prawo go spakować, posprzątać oraz wynająć pokój gościom z wcześniejszej rezerwacji. Wszelkie rzeczy klienta zostaną złożone na recepcji.

    • 3.Rezerwacja i meldunek.

    • Do każdej rezerwacji dokonanej minimum 1 dzień przed przyjazdem wymagane jest wpłacenie zadatku w wysokości pierwszego noclegu i wysłanie potwierdzenia na przystan@carynska.pl.

    • W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Przystani w trakcie trwania pobytu, nie jest zwracana opłata.

    • Dodatkowo przy rezerwacji powyżej 1 noclegu pobierana jest opłata miejscowa zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Solina.

    • Na obiekcie obowiązują stawki wedle cennika dostępnego na naszej stronie oraz recepcji. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu z góry.

    • Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.

    • Gość Przystani nie może przekazać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

    • Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu od godziny 700 do 2200 po wcześniejszym zgłoszeniu tej osoby w recepcji.

    • Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 2200 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji.

    • Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Przystani lub Gości albo szkodę innym osobom przebywającym w Przystani bądź w inny sposób zakłócił spokój Przystani. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Przystani, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Przystani.

    • Wszelkie dodatkowe ustalenia odnośnie rezerwacji powinny przejść drogą mailową.

    • 4.Usługi i usługi dodatkowe.

    • Przystań  ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.

    • Na życzenie Gościa Przystań świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, instruktaż działania sprzętów pokojowych.

    • Przystań Caryńska  nie prowadzi usług sprzątania pokoi podczas pobytu gości. Istnieje możliwość wymiany ręczników za dodatkową opłatą 5zł/szt. oraz wymiany pościeli za dodatkową opłatą 15zł/komplet.

    • Przy pobycie powyżej 7 nocy na życzenie  Goście mają możliwość bezpłatnej wymiany pościeli oraz ręczników.

    • 5.Odpowiedzialność Gości. 

    • Gość powinien zawiadomić recepcję Przystani  o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

    • Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Przystani powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

    • Za zgubienie lub zniszczenie kluczy do zamka pokoju pobierana jest opłata 30 zł brutto.

    • Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte.

    • 6.Odpowiedzialność ośrodka.

    • Odpowiedzialność Przystani z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu.

    • Przystań nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa zaparkowanego na terenie Przystani.

    • Przystań zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu dużych kwot pieniężnych, przedmiotów o dużej wartości, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości i standardu Przystani albo zajmują zbyt dużo miejsca.

    • Za szkody oraz usterki wynikające z przyczyn niezależnych od Przystani nie przyjmuje się reklamacji, np. usterki urządzeń, usługi zewnętrzne.

    • 7. Cisza Nocna.

    • W ośrodku obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 2300 do 700 dnia następnego. W pokojach mieszczących się bezpośrednio nad salą nie obowiązuje cisza nocna podczas koncertów orz imprez organizowanych przez Przystań Caryńską.

    • W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług ośrodka mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.

    • 8.Zwrot rzeczy pozostawionych.

    • Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego gościa będą przechowywane do 1 miesiąca czasu.

    • 9.Dane osobowe.

    • Przystań Caryńska dokłada wszelkich starań, aby dane Gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).

    • Administratorem danych osobowych Gości jest ZPC SKÓRKA SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w 38-500 Sanok, ul. Daszyńskiego 2/6, NIP: 687-196-42-01.

    • Celem przetwarzania jest:

    • a) obsługa składanych zapytań – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;

    • b) rezerwacja pokoju – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;

    • c) realizacja umowy usługi – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. B RODO;

    • d) marketing usług administratora danych osobowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. A RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;

    • e) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w obiekcie poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. F RODO.

    • Dane osobowe przechowywane będą:

    • a) dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni;

    • b) dotyczące rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;

    • c) dotyczące realizacji umowy o usługi noclegowej – przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym miał miejsce pobyt;

    • d) przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;

    • e) w systemach monitoringu wizyjnego – przez 30 dni.

    • Odbiorcami danych osobowych mogą być:

    • a) zewnętrzne biuro rachunkowe;

    • b) dostawca platformy rezerwacji usług;

    • c) firmy świadczące usługi marketingowe;

    • d) dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych;

    • e) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    • Goście Przystani posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi noclegowej, a w zakresie na który została wyrażona zgoda – posiadają również prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

    • Goście mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować

    • a) odmową realizacji usługi noclegowej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi noclegowej;

    • b) odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju.

10.Postanowienia końcowe

    • W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.

    • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek oraz zasilaczy komputerowych.

Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Przystanią jest sąd właściwy dla siedziby głównej Przystani Caryńskiej

Polityka Prywatności

1. Zasady ogólne

Udostępniając Państwu naszą stronę internetową, poniżej podajemy zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji uzyskiwanych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Przeglądając serwis internetowy Przystani Caryńskiej akceptujesz zasady zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie. Każdą osobę wykorzystującą w jakikolwiek sposób serwis (lub jego część) Przystań Caryńska , obowiązuje aktualna Polityka Prywatności. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych i adresowych  użytkowników serwisu.


2. Dane Osobowe

W czasie korzystania z serwisu Przystań Caryńska , możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane, o które będziesz proszony, to w większości przypadków imię i adres e-mail. W przypadku formularzy zamówień, rezerwacji, ankiet, konkursów itp. będziesz proszony o podanie pełnych danych osobowych.